Konfliktuskezelés

Célcsoport:

 Azon állami vagy piaci szervezetek, amelyek működésük vagy tevékenységük széleskörű figyelmet kap a közvélemény és/vagy a társadalom részéről. (nagyvállalatok, multinacionális cégek, ügyfélkezeléssel foglalkozó vállalkozások).

 

Időtartam: 1 nap

 

Képzés rövid leírása:

A konfliktushelyzetek megelőzéséhez, elemzéséhez, megoldási folyamatának módszerei és a konfliktuskezeléshez szükséges képességek fejlesztéséhez kapcsolódó tudás mozgósítása, illetve kiegészítése. Összességébena konstruktív, erőszakmentes konfliktuskezelés szemléletének megerősítése, valamint a résztvevők tapasztalatainak és ismereteinek bővítése. További fejlesztési lehetőségek bemutatása annak érdekében, hogy munkájuk során szakszerűen tudják értelmezni és kezelni a nézeteltéréseket.

 

Témák:

  • A konfliktus témához kapcsolódó tapasztalatok és szemléletmód elsődleges feltárása
  • A konfliktus fogalmának értelmezései
  • Konfliktuskezelési stratégiák megismerése
  • A konfliktusok kezeléséhez szükséges képességek
  • A konfliktusok kezelésének folyamata

 

A képzés helyszíne:

 

1107 Budapest, Ceglédi út 2. 5. em. BIF LOFT irodaház

 

A szolgáltatás tartalmazza a napi kétszeri bekészítést, illetve ebédet a képzési helyszín éttermében.

A képzés ára: 50.000.-Ft + ÁFA/fő/nap

Egyedi igények esetén kérje speciális árajánlatunkat!

 

A képzés elindításának a feltétele minimum 12 fő jelentkezése.