Facebook kommunikáció és hirdetéskezelés

Célcsoport:

A képzést azoknak ajánljuk, akik a közösségi média adta lehetőségeket felismervén, illetve annak marketing erejét kihasználva szeretnék oldalaikat fejleszteni és gondozni, adott esetben szeretnék átlátni, hogy a megbízott közösségi média menedzser mit, miért tesz az oldalon. Kiemelten ajánljuk a KKV szektor szereplőinek, de multinacionális cégek számára is hasznosítható tudásanyagot nyújt. A legújabb trendek bemutatása minden felhasználó számára érdekes lehet.

 

Időtartam: fél nap

 

Képzés rövid leírása: A képzés keretében a hallgatók elsajátíthatják a Facebook kommunikáció, és a tartalommarketing eszközeit. Megismerkednek a megjelenést befolyásoló EdgeRank algoritmussal és annak tudatos használatával, a bejegyzések létrehozásával, időzítésével, a hashtagek és mention-ök szerepével, a Facebook hirdetéskezelés során pedig megtanulják, miért nem szerencsés bejegyzés kiemelésével hirdetni és helyette a hirdetéskezelőben milyen beállítási módok lehetségesek. A képzésen az eredmények mérésének módját is megismerhetik az érdeklődők.

 

Témák:

  • Facebook személyi, rajongói, esemény oldalainak és csoportok működése
  • Facebook működési elvei és a tiltott tevékenységek
  • Bejegyzéslétrehozás, technikai eszközök: időzítés, mention, hashtag, carousel
  • Rajongóaktivizálás
  • Célcsoportok (kor, nem, érdeklődési kör, helyszín, telefontípus stb.) célzása
  • Facebook hirdetési beállítások
  • Oldalak hatékonyságának mérése
  • Megjelenések, kampányok optimalizálása

 

A képzés helyszíne:

 

1016 Budapest, Somlói út 49-53. földszint Olvasóterem

 

A szolgáltatás tartalmazza az egyszeri bekészítést.

A képzés ára: 45.000,-Ft+ ÁFA

Egyedi igények esetén kérje speciális árajánlatunkat!

A képzés elindításának a feltétele minimum 10 fő jelentkezése.